Translate

dilluns, 24 de setembre del 2018

Vull viure en català (Euskaraz bizi nahi)






Lletra / Vull viure en català

De nit i dia jo viuria en català 
estalviaria en dilemes i maldecaps 
estic segur que tu podries fer el mateix 
i tant serà si som iguals o diferents. 

Fem-ho de bon matí 
i fins que haguem d'anar a dormir 
parlem en català i no amaguem el que sentim 

Ens va costar 
arribar a fer 
les passes que volíem sense perdre el seny
i demostrar a cop de carrer 
que la nostra cultura sempre estimarem. 

ooooooo Euskaraz bizi nahi (2)

De nit i dia jo viuria en català 
estalviaria en dilemes i maldecaps 
estic segur que tu podries fer el mateix 
i tant serà si som iguals o diferents. 

Fem-ho de bon matí 
i fins que haguem d'anar a dormir parlem en català 
i no amaguem el que sentim 

Ens va costar arribar a fer
les passes que volíem sense perdre el seny
i demostrar a cop de carrer que la nostra cultura sempre estimarem.

 oooooooo Rude girl Rude Boy! voler parlar de nit i dia jo viuria en català Rude girl Rude Boy! 
voler sentir som el que parlem i tenim coses a dir x2 voler somiaaaaaar !! De nit i dia...